Jak zakupić wzór pisma?

Aby dokonać zakupu dowolnego wzoru pisma, należy podążać za poniższymi krokami:

1. Klikamy w przycisk „Kup dostęp do wzoru”jak-kupic-wzor-pisma-1

2. Mamy potwierdzenie, że Twój wzór pisma został dodany do koszyka.jak-kupic-wzor-pisma-2

3. Ponownie klikamy w przycisk: „Kliknij, by zapłacić” lub wybieramy kolejny wzór pisma, który chcemy zakupić.jak-kupic-wzor-pisma-3

4. Tak wygląda podsumowanie zamówienia, teraz należy podać adres e-mail, na który ma przyjść zakupiony wzór pisma. Na koniec klikamy: „Płacę za zamówienie„.jak-kupic-wzor-pisma-4

5. Teraz zostaniemy przekierowani do płatności DotPay, gdzie znajdziemy wiele sposobów płatności:

jak-kupic-wzor-pisma-5

6. Po opłaceniu zamówienia, Twój wzór pisma przyjdzie na adres e-mail, który został użyty podczas zamówienia. UWAGA: jeśli wzór pisma jeszcze nie doszedł, to proszę sprawdzić folder SPAM. Każdorazowo wzór pisma wysyłany jest automatycznie przez system, więc powinien znaleźć się u Ciebie w skrzynce mailowej w ciągu 2-3 minut od zakupu.