Jak powinien wyglądać wzór raportu o przeniesienie Policjanta? kilka miesięcy temu ukończyłem szkołę, po której znalazłem się w SPPP. Oczywiście w podaniu wspomniałem, że najchętniej chciałbym trafić do wydziału patrolowo interwencyjnego – nie udało się.
Problem polega na tym, że praca ta wiąże się z ciągłymi wyjazdami a mam w domu dwoje dzieci do wychowania i pracującą żonę, która dopiero zaczęła pracować. Moi rodzice mieszkają za granicą, a teście nie żyją i nie mamy z kim zostawić dzieci. Chcę napisać raport o przeniesienie do innej jednostki, bo na chwilę obecną nie jesteśmy w stanie ogarnąć naszego życia.
Jak napisać taki raport?
Raport o przeniesienie policjanta to pisemna prośba, w ramach której funkcjonariusz Policji informuje swojego przełożonego o chęci przeniesienia się do innej jednostki policyjnej. Poniżej pobierzesz gotowy wzór raportu:
Wzór raportu o przeniesienie POLICJA
Raport o przeniesienie Policjanta do innej jednostki koniecznie trzeba uzasadnić, powołując się na konkretną sytuację, która “zmusza” nas do przeniesienia się. Prośba policjanta o przeniesienie do innej jednostki może wynikać z różnych przyczyn, takich choćby jak:
- sprawy rodzinne,
- kwestie zarobkowe,
- awansowanie i kariera w szeregach Policji,
- szczególne umiejętności,
- potrzeby kadrowe,
- i sytuacje szczególne.
Co powinien zawierać raport?
Raport o przeniesienie policjanta powinien zawierać m.in. następujące dane:
- Identyfikacji funkcjonariusza policji: Imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, stanowisko itp.
- Podstawa prawna, na którą się powołujemy w związku z przeniesieniem.
- Aktualne miejsce służby: Jednostka, dział, służba, którą policjant chce opuścić.
- Pożądane miejsce służby: Jednostka, dział, służba, do której policjant chce się przenieść.
- Uzasadnienie przeniesienie: Powody, dla których Policjant chce zmienić jednostkę Policji.
- Data przeniesienia: Konkretna data, w której funkcjonariusz chciałby się przenieść.