Wniosek o anulowanie kary za nieterminowe oddanie dekodera Cyfrowy Polsat

Kategoria: Wzór pismaWniosek o anulowanie kary za nieterminowe oddanie dekodera Cyfrowy Polsat
Karmazyn zapytał 11 miesięcy temu

Dzień dobry Państwu! potrzebuję na już wniosek o anulowanie kary za nieterminowe oddanie dekodera w Cyfrowym Polsacie. Po kilku latach płacenia za abonament telewizji Cyfrowy Polsat postanowiliśmy zrezygnować z usługi, niestety przez to, że wyjechaliśmy do pracy a granicę, nie oddaliśmy dekodera na czas.

Dostaliśmy pismo, że mamy do zapłacenia karę umowną za nieterminowe oddanie dekodera, spóźniliśmy się aż 3 tygodnie z oddaniem dekodera. Wyjazd za granicę tak nas pochłonął, że zapomnieliśmy odesłać sprzęt Cyfrowego Polsatu. Czy można starać się o anulowanie kary?

Proszę o pomoc w napisaniu wniosku o anulowanie kary za nieterminowe oddanie dekodera. Z góry dziękuję!

27 odpowiedzi
Grzegorz Szwaciński Personel odpowiedział 11 miesięcy temu

Witam serdecznie,

z własnego doświadczenia wiem, że Cyfrowy Polsat nalicza dość spore kary za nie oddanie sprzętu w ustalonym w umowie terminie.

Jednakże wiem również, że na wniosek klienta lub byłego klienta kary te są umarzane. Warto więc zwrócić się z wnioskiem o anulowanie kary podnosząc okoliczności, które mogą wpłynąć na pozytywne rozpoznanie wniosku. Poniżej załączam wzór gotowego wzoru pisma:

Wniosek o anulowanie kary za nieterminowe oddanie dekodera

Na Państwa korzyść przemawia długoletnia współpraca z operatorem. Warto więc w prośbie o anulowanie naliczonej kary podnieść, od kiedy byliście Państwo klientami Cyfrowego Polsatu.

prawnik

Nazywam się Katarzyna Janas-Bajson i udzielam najtańszych porad prawnych w Polsce

PROMOCJA TYLKO DZIŚ!

119 zł na 35 zł

Można dodać, że rachunki za usługę były zawsze płacone na czas. Można również napisać, że gdyby nie wyjazd z Polski nadal korzystalibyście Państwo z usługi. Można zaznaczyć, że jeśli zostaną zrealizowane plany za granicą i wrócą Państwo do Polski, znów zechcą skorzystać z Cyfrowego Polsatu.

Na koniec należy dodać, że sprzęt, choć zwrócony z nieznacznym opóźnieniem – 3 tygodnie, które było wynikiem zamieszania związanego z przeprowadzką, trafił w końcu do właściciela w nienagannym stanie.

Muszę napisać, że takie „lanie wody” we wniosku o anulowanie kary jest potrzebne, bowiem uznanie Państwa prośby będzie zależeć tylko i wyłącznie od dobrej woli osoby ją rozpoznającej. Dlatego, czym więcej pozytywnych argumentów, tym większa szansa na uniknięcie obowiązku zapłaty naliczonej przez Cyfrowy Polsat kary.

Olgierd odpowiedział 11 miesięcy temu

Witam, a czy mogę prosić o wzór na odwołanie się od kary pieniężnej za niezwrócenie modemu? miałem internet wykupiony u operatora, wypowiedziałem umowę z zachowaniem okresu wypowiedzenia, który był w umowie, ale nie wiedziałem, że modem trzeba odesłać. Niestety po wypowiedzeniu umowy z obecnym operatorem wziąłem internet gdzieś indziej a stary modem wyrzuciłem. Czy da się coś z zrobić w mojej sytuacji?

Grzegorz Szwaciński Personel odpowiedział 11 miesięcy temu

Witaj Olgierd,

możesz posłużyć się powyższym wzorem pisma, po prostu edytuj słowa dekoder na modem. Zasada ubiegania się o anulowanie kary za nieoddanie sprzętu operatora jest taka sama.

 

Ula odpowiedział 11 miesięcy temu

Cyfrowy Polsat, zwrot dekodera kara. Ja mam podobną sytuację, zapomniałam, że sprzęt trzeba odesłać, dostałam karę w wysokości 1066 zł z NC+, czy mogę użyć Państwa wzoru pisma do tego operatora? nie mam z czego im tego zapłacić, zrezygnowałam z telewizji NC+, bo cienko u mnie z finansami, teraz na domiar złego, nałożyli na mnie karę za nie oddanie dekodera? to jest chore…

Krystian32 odpowiedział 11 miesięcy temu

Polsat Cyfrowy nałożył na mnie karę, spóźniłem się z oddaniem dekodera o tydzień, ale go oddałem. Wyjechałem za granicę i poprosiłem rodziców, by dopełnili za mnie wysyłki dekodera i innych formalności, rodzice są już dość starzy i nie zorientowali się, że trzeba odesłać dekoder do Cyfrowego Polsatu, dopiero po moim telefonie szybko go wysłali, niestety było już za późno. Wczoraj przyszło pismo z Cyfrowego Polsatu, że mam zapłacić kilkaset złotych?!?!?!?!?!

Iskra odpowiedział 11 miesięcy temu

Pobrałem Państwa wniosek o anulowanie kary za nieterminowe oddanie sprzętu, mam nadzieję, że zlitują się nade mną. Płaciłem abonament w Cyfrowy Polsat 3 lata, nigdy nie było opóźnień, są mi winni chyba taką przysługę? swoją drogą ciekaw jestem ile zarabiają na takich karach za nie oddanie sprzętu w terminie, czytałem różne fora i sporo jest ludzi mających ten sam problem co ja. Pozdrawiam!

Grzegorz Szwaciński Personel odpowiedział 10 miesięcy temu
Pyciak odpowiedział 10 miesięcy temu

Dziękuję za pomoc, poszukiwałem właśnie wzór pisma do cyfrowego polsatu o anulowanie kary umownej za niezdanie sprzętu w czasie, wysyłkę powierzyłem bratu, który zapomniał pójść na pocztę, dekoder był zapakowany i gotowy do wysyłki… mam nadzieję, że przychylnie spojrzą na mój przypadek…

Kobus odpowiedział 10 miesięcy temu

Witam, zerwałem umowę z Cyfrowym Polsatem i listem przyszła kara do zapłacenia, czy można ją jakoś próbować zmniejszyć lub najlepiej umorzyć? proszę o szybką pomoc! nie wiem co robić teraz, do zapłaty mam 1102 zł.

Grzegorz Szwaciński Personel odpowiedział 10 miesięcy temu

Witaj Kobus, zerknij proszę do tego artykułu: Cyfrowy Polsat kara za zerwanie umowy.

mielke a. odpowiedział 10 miesięcy temu

Dzień dobry. Chodzi o wniosek o umorzenie kary za dekoder. Minęło 14 dni od nieoddania w terminie dekodera do NC+. Niestety mam go w Polsce, a jestem za granicą od dwóch miesięcy i nie miałam jak. Czy jest możliwość umorzenia tej kary za pomocą np. jakiegoś wniosku? Pani, która sprzedaje powiedziała, że tak, tylko chciałabym się upewnić i proszę napisać gdzie jest ten wniosek, bo chciałabym go pobrać.

anetka_pniewy odpowiedział 9 miesięcy temu

Witam. Kara za nie oddanie modemu internetowego. Mój mąż był zrezygnować z usługi cyfrowego Polsatu już po okresie 24 miesięcy.

Otrzymał 2 pisma. Jedno dotyczyło rezygnacji z telewizji a drugie z internetu. Po 30 dniach mąż poszedł zwrócić dwa dekodery i modem. Kolejny raz dostał dwie kartki. Niestety nie doczytał, że pani w punkcie wystawiła mu pisma za zwrot dwóch dekoderów.

Tak więc nie mam pokwitowania na odbiór modemu. Po 67 dniach dostaliśmy pismo, że mamy do zapłaty 699 zł kary za nie zdanie sprzętu. Pisałam odwołania i prosiłam o przejrzenie monitoringu z punktu, w którym oddawaliśmy sprzęt. Niestety nikt tego nie uczynił.

Dzisiaj dostałam pismo, że mam 2 dni na zapłacenie kary – w innym przypadku sprawą zajmie się windykator. Co mam teraz zrobić?

Kautus odpowiedział 8 miesięcy temu

Witam, pobrałem właśnie wzór pisma o anulowanie kary. Czy są jeszcze jakieś inne czynności, które mogę podjąć w zamian za anulowanie kary za nieterminowy zwrot sprzętu?

Czy jest cokolwiek, co można jeszcze zrobić w tej sprawie, kiedy operator nie zgodzi się, by anulować mi karę? do zapłaty mam aż 1400 zł, nie oddałem modemu od telewizji, przecież on nie jest aż taki drogi… z jakiej racji mam płacić tyle pieniędzy? zamierzam walczyć o swoje prawa.

Kuba W. odpowiedział 7 miesięcy temu

mi też się sięgnęło od Cyfrowy Polsat kara za dekoder odwołanie muszę pisać, do zapłaty mam gruubo ponad tysiąc złotych, raz tylko przez tyle lat spóźniłem się z abonamentem, a tak to zawsze płacone na czas było, nie wiem jak to się stało, że paczka z dekoderem zaginęła gdzieś i nie doszła na czas do Cyfrowego Polsatu.

Ola Dopińska odpowiedział 6 miesięcy temu

Cyfrowy Polsat, zwrot sprzętu po terminie. Udało mi się odwołać od nałożenia kary! dziękuję serdecznie za pismo! radzę w piśmie w uzasadnieniu opisać swoją ciężką sytuację finansową, inaczej szanse na anulowanie kary są małe. Trzeba po prostu uzasadnić swoją sytuację finansową, że będzie się miało problem ze spłatą kary! pozdrawiam! Ps. do zapłaty miałam 946 zł.

Grzegorz Szwaciński Personel odpowiedział 6 miesięcy temu

Witaj Ola! dzięki za podzielenie się opinią! cieszymy się, że mogliśmy Ci pomóc uchylić się od nałożonej kary! gratulacje.

TP. odpowiedział 5 miesięcy temu

Kara z cyfrowego Polsatu za nieterminowy zwrot dekoderów. Czekałam na maila czy SMS-a, bo zakończyłam umowę z Cyfrowym Polsatem, i przyszło mi do zapłaty 1800 zł, że nie oddałam na czas sprzętu. Czy jest szansa anulowania tej kary? Byłam wzorowym klientem a tu tak potraktowali od razu jak złodzieja jakiegoś, proszę pilnie o pomoc, jestem w trudnej sytuacji materialnej i na pewno nie jestem w stanie tego zapłacić.

Magdalena odpowiedział 5 miesięcy temu

Spóźniłam się z oddaniem dekodera z Cyfrowego Polsatu parę dni i dostałam pismo, że mam zapłacić 480 zł. Czy mogę się jakoś od tego odwołać? Dzwoniłam na infolinię do nich to powiedzieli ze musze zapłacić i koniec, chyba rozmawiałam z mało kompetentnym facetem, bo nic mi innego nie mógł zaproponować tylko powtarzał ze musze zapłacić.

Sylwia S. odpowiedział 5 miesięcy temu

Witam, 1 kwietnia tego roku operator rozwiązał umowę na usługi internetu który mieliśmy od 10 października 2016, umowa jest na moją teściową, w czwartek w tamtym tygodniu teściowa dała mi pismo, bo opłaty robię ją z mężem, że mamy zapłacić 948,76 zł po 350 za modem i za router i168 za faktury i 80,76 kwota kary umownej z tytułu przyznanej ulgi.

Dziś sprawdziłam, że sprzęt oddany powinien być w ciągu 30 dni. Moje pytanie brzmi co zrobić, by tego nie płacić? sprzęt nie ma problemu, by oddać, ale dopiero 26 lipca, bo dopiero wtedy mąż wróci, ja faktycznie tego internetu nie używam.

Czy da radę napisać jakiś wniosek o anulowanie kary za nieoddanie sprzętu? oczywiście teściowa go podpisze – ja też nie sądziłam, że po tylu latach użytkowania trzeba oddać sprzęt to tylko niewiedza, a poza tym kwota też nie jest mała, proszę o pomoc Sylwia S.

Iza odpowiedział 4 miesiące temu

Złożyłam wniosek w punkcie Cyfrowy Polsat o rozwiązanie umowy na internet, który był na męża. Zawiozłam Router w celu oddania sprzętu, jednak okazało się, że sam router nie wystarczy, musi być też antena zewnętrzną, która niestety została zamontowana wysoko na dachu, mąż wyjechał do pracy za granicę, a ja zostałam z problemem zdemontowania anteny która zawieszona została bardzo wysoko.

Szukałam, kogoś do pomocy, jednak nikt nie chciał się podjąć próby wejścia z drabiny na dach, zaznaczę, że była montowana wcześniej z rusztowania, bo nie ma na dachu żadnego włazu. Dopiero po jakimś czasie udało się poprosić sąsiada, który przyjechał ciągnikiem z podnośnikiem i dwie kolejne osoby, które weszły i z podnośnika ściągnęły antenę.

Dokładnie 1 dzień miałam spóźnienia z oddaniem sprzętu. Zawsze płaciliśmy na czas rachunki, kilka długich lat korzystaliśmy z usług, przykro mi, że teraz muszę jeszcze ponieść kare za nieterminowy zwrot routera, za jeden dzień spóźnienia, proszę o pomoc – jak mogę napisać wniosek z prośbą o umorzenie kary?

Ewcia odpowiedział 2 miesiące temu

Witam, zapomniałam zwrócić dekoder cyfrowego Polsatu, spóźniłam się o jeden dzień kara to 340 zł. Miałam problemy zdrowotne ze starszym synem i córką która urodziła się miesiąc temu – poprostu wyleciało mi z głowy… mamy także problemy finansowe. Czy można prosić o pomoc w napisaniu wniosku o umorzenie kary?

Grzegorz Szwaciński Personel odpowiedział 2 miesiące temu

Witam serdecznie,

już na wstępie pragnę Cię pocieszyć, pisząc, że wielokrotnie spotkałam się z uznaniem przez Cyfrowy Polsat wniosków o umorzenie naliczonych kar za opóźnienie w oddaniu sprzętu.

Z uwagi na powyższe warto przygotować i złożyć prośbę o anulowanie kary.

We wniosku należy odnieść się do własnej sytuacji, opisując okoliczności przez które termin do zwrotu sprzętu został uchybiony. Wzór takiego wniosku pobierzesz poniżej:

Przechodząc do Twojej sytuacji – we wniosku musisz podnieść fakt, że niedawno ponownie zostałaś mamą. Musisz starać się wyjaśnić, że przez ciążę, problemy z samopoczuciem oraz obowiązki związane z opieką nad dziećmi nie byłaś w stanie właściwie zająć się wszystkimi swoimi sprawami.

prawnik

Nazywam się Katarzyna Janas-Bajson i udzielam najtańszych porad prawnych w Polsce

PROMOCJA TYLKO DZIŚ!

119 zł na 35 zł

Musisz jednak zaakcentować, że sprzęt został zwrócony tylko z jednodniowym opóźnieniem, a naliczona kara jest wysoka. Należy podać, że jest to dla Ciebie duża kwota, tym bardziej, teraz kiedy masz na utrzymaniu miesięczne dziecko oraz kiedy Wasza rodzina zmaga się z problemami finansowymi.

Na koniec możesz wspomnieć o tym, przez ile lat byłaś klientką Cyfrowego Polsatu i że w tym czasie zawsze wywiązywałaś się z warunków umowy.

Zofia odpowiedział 1 miesiąc temu

Dzień dobry, chodzi o nie terminowy zwrot dekodera cyfrowy Polsat i niezapłacone faktury. Mam niezapłacone faktury na kwotę 1812.49 data spłaty to 18.04.2018 dekoder został zwrócony dnia 16.10.2021 – jak mogę pomyślnie rozwiązać ten problem. Mam zamiar wziąć pożyczkę, ponieważ mam trudną sytuację finansową, a firma windykacyjna Vindix Investments uniemożliwia mi pobranie tej pożyczki, w jaki sposób mogę rozwiązać ten problem? z poważaniem Zofia.

D.M. odpowiedział 4 tygodnie temu

Zwrot dekodera Polsatu. 2.09 wysłałem rozwiązanie umowy, 4.09 wysłałem UPS dekodery. Pani w Warszawie w centrum Polsatu odmówiła kurierowi przyjęcia przesyłki. W ICOK na czacie pracownik powiedział, że Cyfrowy Polsat nie musi przyjąć paczki. Natomiast gdy wysłałem reklamację mailem, dostałem odpowiedź, że Polsat nie ma prawa przyjąć zwrotu dekoderów.

Gdy poprosiłem o wyjaśnienie, otrzymałem info, że mam obowiązek osobiście zwrócić dekodery. Teraz mam notę do zapłacenia za niezwrócony sprzęt. Dziwne jest też to, że ceny są podane nowego urządzenia, a ja korzystałem z moich kilka dobrych lat, a jeden dekoder miał ślady użytkowania. Wiec skąd ta kwota?

Mariusz D. odpowiedział 2 tygodnie temu

Cyfrowy Polsat zwrot dekodera bez pudełka- czy zostanę obciążony za to? nigdzie nie mogłem znaleźć pudełka i odesłałem sprzęt w innym zastępczym pudełku – będzie kara czy to przejdzie?

Bogna odpowiedział 2 tygodnie temu

Otrzymałam pozew wystawiony przez e-sąd Lublin. Sprawa dot. kwoty 878,92 zł. Powodem jest EOS Windykacja. Opis – roszczenie pieniężne o zapłatę. Nie otrzymałam żadnych faktur dot. tej kwoty. W jaki sposób mogę dowiedzieć się, za co ten dług? Przypuszczam, że zostałam obciążona kwotą za sprzęt który zwróciłam z opóźnieniem i posiadam potwierdzenie zwrotu.

Twoja odpowiedź